Då var det avklarat!

Har städat lite i mitt rum, ska fortsätta snart, ska moppa golvet o dammsuga, haha. den här dagen har varit kanon och det är så skönt med jul lov, det var på tiden må jag säga. Men ska kila iväg, fortsätter lite senare, så att jag inte missar så jätte mycket av bruce den allsmäktige!



hej hå så det kan gå, har slagit in julklapparna nu iaf, så de är överstökat. och så har jag kollat lite då och då på bruce den allsmäktige efter att jag städade mitt rum, men har samtidigt försökt att umgås med marcus och tia, eftersom att dom varit, är här. haha. ja, men nu orkar jag inte skriva så mkt mer.. iaf, skoldagen var kort, såg american pie beta house, haha fyfan vad sjuk den är, sen slutade vi efter lunch, hade typ frågesport o sen fick vi betygen, och jag blev glad! haha. idag har jag varit med sofia, väldigt trevligt. kollade på scrubs också, haha. och så har jag vart och handlat det allra sista jag behövt nu, men nu avrundar jag! sköt om er!



image7

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0