I'm here, I'm ready!

hej och hå, nu har jag äntligen lyckats göra det jag tänkt göra ett bra tag nu, skapa en ny blogg, eftersom att min förra blogg bara försvann sådär, poff hejs väck! helt hemskt, nejmen eftersom att jag tyckte att det var en katastrof eftersom att mina ord kretsade tydligen kring den, så skapade jag en ny! haha. snart är det jul och det ska bli roligt, hoppas att jag inte åker på någon sjuka nu, hatar sådant. jag fick veta vad jag skulle få i betyg i vissa ämnen, idag. och jag blev nöjd må jag säga, mycket mycket nöjd. och just nu känner jag mig extremt sugen på att se one tree hill, från första säsongen, mysigt värre. varför skulle jag inte vilja se chad? oh, ja du. nå men hursomhelst, har en hel del för mig just nu, så ska sluta skriva! men jag lovar att börja vara aktiv av mig, heja malin!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0