It's already December.

image11 bilden är ju jätte söt!


HOLA! Jo som jag tidigare nämnde så sa jag att jag kanske skulle skriva nu senare, och som jag sa, så faller det verkligen in att jag ska skriva lite här. Den här dagen har precis som alla andra gått väldigt fort må jag säga. Har haft lust att fara ut idag, men det har inte direkt blivit av! Eftersom att det vart så halt ute, och det har regnat och vädret har inte direkt varit lovande för min del. Men direkt när det blir bättre får jag ta mig ut i den friska luften! Imorgon är jag typ fullbokad, nej inte direkt, men det blir att stiga upp tidigare än vanligtvis. Hursomhelst, kollade nyss klart en film, nämligen A night at the Roxbury, ja den är gammal, men den är ganska cool ändå! Tidigare så jag typ When in Rome eller någon sådan, som både fick mig och Marie att känna oss som värsta töntarna! Nej jag skoja, töntar existerar inte, förutom jag kanske. Ja men man känner sig verkligen ung när man ser vissa filmer, som en 10-åring! Men det känns roligt ändå. Läste också nyss Maries planer, Ja hon planerar att sno min oth samling, och det ska hon få fan för! Haha, ingen ska sno min otroligt vackra samling! Snart tar jag nästa steget, och samlar in den nya boxen! Hursomhelst, funderar på att kanske skriva färdigt en sak redan nu, men ja vet inte om jag ids precis idag, men det får bli en annan dag isåfall. Och jag lägntar tills Sofia kommer hem, fast det blir ju först nästa år. Hursomhelst, då blir det mest troligtvis att fara till Luleå och handla och sen skulle vi dra ut och feta oss, nejmen äta någonstans. Jag vet att lovet är kort, och det känns förfärligt. Och jag sitter fortfarande och funderar över vad jag ska göra under nyår. Men Mathilda erbjöd mig något, och Nora sa att jag, hon och Erica skulle ta och hitta på något. Så då vet jag absolut inte vars Emilia håller hus ^__^ men det lär jag nog få höra! Eller så är det helt enkelt så att hon har planerat något helt annat. Hursomhelst, så skulle alla kunna umgås med alla, för det är roligt, eller så helt enkelt så vet jag inte precis vad jag ska göra.  
Men nu ska jag iaf ta det lugnt, ha en fortsatt bra kväll då!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0