the bitter truth!

Den här dagen är inte direkt någon höjdare må jag säga. Hej! Det började med att jag la klockan och ringa redan vid tio tiden eftersom att jag skulle fara iväg till kuben efter elva. Jo men eftersom att jag somnar efter fem var jag ju säkert jätte trött, men sen lyckades jag stiga upp hursomhelst. Men plötsligt så hade 10.00 förvandlats till11.18, så jag hade inte sådan tur. Och eftersom att det var tjugo minuter kvar till matchen stressade jag mig igenom det hela och ringde Erica. Men då är de tydligen några andra som har match, Jo Erica hade visst lite fel. Dom börjar först tjugo i ett! Så då hade jag väll stressat i onödan då. Men ska dra till kuben på en stund och glo hockey, eftersom att det är barents, och det är roligt! Ha det bra hejdå!


The reason for livin' is you!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0