We'll die only once, and for such a long time.

hejhå, nu är julen iaf över =) det var myspys, eller ja julen är alltid myspys tycker jag! fast ibland tkr jag att det kan vara lite jobbigt, som hm, jag fick ta emot en massa gnäll, eller gnäll o gnäll, inte av ngn av min kära familj men alltså nå helt annat. nånå, jag fick hursomhelst den mobilen jag ville ha i julklapp så det gjorde ju mig faktiskt glad, o så pengar o massa mer som är nödvändigt. jajamen, igår kollade jag två bra filmer, men minns inte vad den där ena, sorgliga filmen hette x'o hursomhelst. idag ska jag typ bara ta det lugnt, nejmen ska städa snart och sen får jag rycka upp mig, degar här så, sen får jag hitta på något! ja och hursomhelst, snart är det väll dags att välja vilken linje man vill gå, inte för att man alltid får som man vill men ja! jag funderar ännu över att flytta till piteå om jag sku komma in, eller stanna här i haparanda, vet liksom inte vad jag vill mer utav! det är ganska svårt, så det är nog dags för mig och komma fram till lite saker nu, innan det är försent, nejmen. jag antar att jag sku sakna ihjäl mig om jag flyttade ända dit, men nej! fel jag tror jag skulle överleva! tillbaka till dom närmaste dagarna! haha, gjorde ett ganska kuligt test igår, eller test och test, men ni vet frågor, o så ska man svara, men de var ett speciellt, och vissa frågor o svar var väldigt lustiga, vissa saker ger då en ett riktigt gott skratt! =) nejmen det kändes faktiskt lustig och läsa igenom svaren, i alla fall en hel del, vissa stämmer väll lite, och vissa stämmer in mycket bra, medan vissa verkligen inte stämmer, haha. Har ni tänkt på en sak? Eller jo, för att typ 99 % åtminstone av jordens befolkning, jaja 99.9 % funderar över att livet är väldigt orättvist, och väldigt hårt ibland? men jag vet en sak. många av oss är så starka, så vi klarar av det mesta! Alla möter väll motgångar i livet? Men ja, det är nog allra bäst att inte ge upp, att inte falla, för så svaga är vi inte. Ja, just nu tycker jag att vissa saker är svårare än andra, vissa saker har jag så svårt att begripa, jag får inte en ritkig omfattning om vissa ting! Människor kan verkligen vara hemska ibland. Snart är det nyår, och snart är det 2008. Månne hur jag kommer att leva under det nya året? Jag hade en väldigt speciell dröm också, haha, den hade faktiskt med det nya året att göra, ganska rolig när jag tänker efter. nejmen, nu ska jag avrunda! gott nytt år!

Love is like a wind, you cannot see it, but you can always feel it.


it gonna be love, its gonna be great, its gonna be more than i can take.
it's gonna be free, it's gonna be real, its gonna change everything i feel

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0