All of us.

Hejhallå :)
Sitter här och segar och ja, kollar runt lite här på olika sidor och
ja inte så mycket mer! Musik är bland det bästa som finns, ja helt
lugnt! Musik in my <3 haha. Jag vill se någon rolig film, fick lust
helt plötsligt men samtidigt är jag sugen på att fortsätta se b of b!
Nåja, men får ju vänta kommer ju ändå se klart resten i skolan nu
under alla dessa kommande dagar (!) Jo, sen skulle jag förbi Nora
också kom jag på, vi sku kolla bl.a nå GG avsnitt jajamen! Och jo
vi blev 'bjudna' o komma hem till Jess ihelg, det var det Ewe ringde
och sa till mig tidigare! Mjoo, vad mer (: Jag längtar tills jag får åka
iväg till sthlm, jag tror min bror skulle åka därifrån sen tillbaka till
Norge och då åker jag och Tia hit hem själva eller något, vad jag iaf
förstod av det hela (!) Jo och ja vad mer.. Nja inget.

Har kommit fram till en sak, jajamen!
Jo att han är jääävligt het han (: ååååh, lovely!
Mjapp, men han är lite som han är (: maw!


Och så lägger vi en bild! hjärta!
image151

något på hjärtat?
Postat av: erica

band of brothers is the shiet ;)

2008-04-04 @ 12:17:07
Postat av: Anonym

den är sorglig...tycker iaf jag. :(

2008-04-04 @ 12:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0