ångest x 1000

en orolig känsla i magen (!) japp, det är äckligt
när det känns såhär, och JAG VET att det är fler
som känner likadant just nu gällande SAMMA
sak ska ni veta, det finns fler, japp och jag vet några
stycken, jag vet att dom också har en orolig känsla
i sin mage och mja, typ en klump i halsen nejmen
man vet inte riktigt vad man skall göra (?) man kan
liksom inte påverka på något sätt ändå och det är
hemskt (!) snälla, snälla, snälla... STAY!

neeeeeej!
det får inte ske, nejnej det får inte vara
så! nejnejnej.

mmm, ja vad mer har jag o skriva här (:
inget har tråk, ska nog ta o äta upp min glasssss <3
mmmm, hahaha (:


EN KLAR STJÄRNA!
image170

aooo, från adelaide avalanche till asplöven!
åh stanna (: och resten, stanna, ni är king.

något på hjärtat?
Postat av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-10 @ 14:05:26
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0