Asplöven

Tjenare alla bloggläsare! :)
Just nu sitter jag här och tar det lugnt, har vaknat ändå
förvånansvärt tidigt med tanke på att jag la mig väldigt
sent, haha!
Jag kollade runt här lite på olika sidor och jag märkte
att Asplöven dragit igång med en Silly Season äntligen,
man väntade ju på att dom skulle göra det. Och om dom
lyckas värva de där två typerna som står med där, så
skulle det vara bra (: Och om dom fick behålla lite spelare
som t.ex Corcoran, Karlsson, Österberg & Abbe m.fl!
 http://www.svenskafans.com/hockeyzon/asploven/artikel.asp?id=230556
lalala (: jo vad mer kan jag skriva om? jo igår så kollade
jag ju runt också och matti skickade en text och så kikade
jag in hos boden, och så står det ju såklart där när dom lagt
upp en silly season:Markus Ottosson, målvakt (Asplöven) - Stats

Var på väg hem redan i vintras men valde till slut Asplöven.
Har gjort ett gott jobb i deras avslutning av säsongen och
Asplöven är säkerligen intresserade av en förlängning.
Men BHF har enligt uppgift kontaktat Ottosson och vore
utan tvekan ett bra tillskott.

Mja det är ju såklart att man inte vill att kungen skall lämna
oss, hoppas han förlänger kontraktet med Asplöven. Sen
skulle faktiskt Törmä vara bra, och han den där ena eller jag
har inte hört om honom nu på sistone men Aaro, ja det finns
en massa som vi borde ha, haha (:
Japp, haha inatt hade jag iaf ganska så roligt, och jo jag måste
då säga att snyggingen är väldigt rolig ^^, aw, vissa ställer så
gulliga frågor, haha! Nå nu ska jag kila iväg, sis kom visst
hit, hejdå, ha det bra!

image172


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0