Come up to meet you,

tell you I'm sorry.


Halloj :)
Sitter här och gör ingenting, spricker snart eller något, haha!
idag hade vi ju nationellaprov, engelska! Först hade vi läsförståelsen
och så hade vi typ 55 min hör eller något sånt! Den där hör var sådär
elr mja, en där pratade skit konstigt så ja, fast jag fyllde i allt iaf, haha.
Försökte även svara lite längre, men vissa svar var säkert helt dumma!
O en där babblade så snabbt så ja, haha. Jo efter det så gick vi till
matsalen o ja det var äcklig mat somsagt, så jag bestämde mig för att
koka nudlar när jag kom hem! :) Joo, och Sofia sa nyss att Sven sagt
att vi sku ha språkval, men nej vi skulle inte alls det dumma sven! :(
Jaa, och så hade han sagt till dem att vi ska ha nå extra men han tror ju
att vi ska ha det, de räcker med en hel förmiddag med engelska istället
för att gå dit och inte lära sig något vettigt! Japp, men Sofia och dem hade
väll sagt att vi inte ska ha nå språkval så ja han fattade väll de, men tror
säkert forf att vi ska ha nå extra med honom, japp, in your dreams!
vi är nior, vi gör hur vi vill elr nå sånt, hahaha :)

Syrran ringde även nyss, hon sa att dom skulle komma förbi här alldeles
snart väll (?) har itne träffat dem på ett tag så det är ju skojsigt! Och ja
vad mer.. Nej ingenting! :) Det snöar och det är inte skoj, jag som tyckte
våren var här, men nu känns de som nå jul eller nå! Hejdå, ha det bra:)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0