DALLAS!

Godmorgon gott folk! :)
Mja jag trodde att jag skulle orka vakna lite tidigare,
men var helt seg så då när jag vaknade på morgonen så
somnade jag om helt enkelt (!) ¨
sitter här och tar det lugnt, har fixat mig nyss och så, lyssnar
på musik och mja, en massa minnen spelas upp helt
enkelt (: jag hade även en konstig dröm, så när jag satt och
åt frulle så började jag undra om det vart en dröm eller om
det verkligen hade hänt, haha.
Om två dagar fyller s år, och om.. 8 dagar fyller jag år, ganska
najsigt och om ö, 10 dagar bär det av till Stockholm..

Jag har ännu inga planer för denna dag iaf, vet inte
riktigt vad man skall göra, är sådär seg hela jag skulle fortfarande
kunna somna men då skulle jag förmodligen aldrig kunna somna
idag, haha. Och mja, när jag vaknade tidigare idag så var det
ruskigt fint väder ute, men naj när jag stiger upp så var det inte lika
mmh (n) haha. Nu ska jag kila iväg, eller ja.
Ha det så bra, på återseende!


image174

image175


WEI!
på den första bilden så är det då abbe (:
bara för att jag tycker att han är otroligt bra & bara för att han är en
stjärna i mina ögon ja! och på den andra bilden, han 23an ja från
Ahc såklart, det är ju såklart Corcoran, mmm (: han är kung, och
även det en stjääärna i mina ögon (!) Wey, jag vill att nr 21, alltså
ja hursomhelst att någon skall bära nr 21, eller ha det iaf nästa
säsong.. Nog för att 21 finns (y) bästa numret lätt! Men alltså då
menar jag förstås att jag hoppas att 21 kommer finnas kvar, eller
vad man nu ska säga, hahaha ;b

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0