Give me sth I want.

Oh yeah, ge mig någonting riktigt bra, som jag vill ha!
Halloj bloggen, jag längtar faktiskt nu till den 24e.
Min bror ringde här för en stund sen för han skulle boka
biljetter dit bort, och ja en massa så ja han ville ju ha mitt
personnr såklart! Jag har ju beställt lite stuffs och oh jag
längtar tills jag får det, och jo när vi far till sthlm så kommer
vi ju garra gå i affärerna och det är bra, och då ska jag kolla
runt lite, vill ha nå najsiga oversize t-shirtar/tunikor o sånt.
Vill ha en blogg klänning, har med megablommor, men vill
ha en med små blommor, eller något sånt iaf.
Vet ni vad? Jag måste faktiskt ändå erkänna att ja jag tycker
att E och F skulle vara söta tillsammans, nästan så man
tänker på romeo & julia, nejmen :) Och det som är ännu
bättre är att enligt mig och säkert alla andra så verkar han
vara en helt ok (!) låter snålt, men som en toppenpojk för
henne. och ja hon för honom, för hon brister inte (!) Hon är
king!

Jo jag skulle förresten umgås med Jess någon dag, fick ju
ett sms och ja jag måste liksom höra av mig, men snart iaf.
Ihelg ska jag nog umgås med alla tjejor, det sku vara najsigt!
Och så funderar jag samt på att fråga nora om vi sku ta och
hitta på något någondag, eftersom att vi pratade igår om att
man sku kunna ta o umgås, umgås ju alldeles för lite, bara mest
sådär i skolan o så, så ja! :) Nåja, hejdå!


något på hjärtat?
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejhej! Har du inget för dig kan du svara på dagens fråga http://jyees89.blogg.se/1207132512_dagens_frga.html Ha en fortsatt trevlig dag :)

2008-04-02 @ 15:23:02
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0