Hooray!

Hejhopp alla läsare.
Åt här för en lite stund sen och jag är asmätt, och jag spricker
eller sprängs eller vilket ord jag nu ska använda för att beskriva
vad jag kommer att göra, bäst! Mjo fyfan känner mig som en
uppblåst badboll eller något åt det hållet! Haha!

Och Ewe om du läser detta så ska jag säga en sak, nej du lyckades
inte med att lura mig, haha :D Och ja som du skrev att du ska lura
mig den 1a maj? Så kommer jag alltid vara förberedd, vet ju att du ska
det nu, så jag tänker vara helt tyst och samt död på nätet, så du lär aldrig
lyckas lura mig :D tack för förvarningen! hahahaha. Som ni märker så
är Ewe jätte smart (y) haha, hon försökte lura mig idag, men jag såg
ju hennes personliga medd så jag gick ju aldrig på det, smart va! :D
Nå hon är ju kulig!

Nu kila! Hejdå!

något på hjärtat?
Postat av: Ewe

fan. men äh, du kommer glömma de och så kommer jag lura dig iaf, ;b elr kanske inte : / vi får se ;)
+ näjdå, är inte smart ett dugg. de har jag lite lärt mig att vara! ;D haha..

2008-04-02 @ 13:36:08
URL: http://www.itsjustew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0