hurry up love

you better let somebody love you, before it's too late

Hello!
Jag har suttit här och läst om försvinnandet av Engla,
och det är faktiskt idiotiskt i vilken sjuk värld vi lever i.
Alltså det är helt sjukt, sjukt, sjukt! Tänk att det var den
FÖRSTA gången hon skulle ta den vägen hem ensam,
och vad händer (?) får mig och tänka på flickan som
gick bort i Thailand. Hon ramlade av luftmadrassen...
RAKT PÅ en brännmanet, tänk er själva. rakt på den,
och nu Engla som för första gången tar en väg ensam,
och så sker det som det sker. Och att en människa
lyckas få med en bil på ett fotografi är ett under ändå,
tänk redan den bilden har varit till en sorts hjälp, eller
ja man har riktat misstankar mot den där ena mannen
t.ex.

Ja men nu ska jag avrunda, på återseende!
Hejdå.

en dag skall du & jag, leka i samma sandlåda.

något på hjärtat?
Postat av: marie

Elsa? Engla ´hette hon ju :p

2008-04-13 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0