I need you to need me back!

Once in a while I need to hear that I'm ok!


goddag. grymt-tråkig-person.blogg.se!
hahaha, nejmen ja jag har ingenting bättre för mig än att skriva
här just nu, jag känner mig sjuk helt plötsligt, eller känner mig sådär
varm, smått som smått men ändå fryser jag som f-n! och mja, det
verkar inte vara såååå kallt här inne om graderna nu stämmer, om inte
det också är ett aprilskämt , haha nejmen!
jooojooo, please missuppfatta mig inte, men jag skulle kunna döda
för dig! ohja, men hej vill någon komma med mig? nehe, nene då!
om det bästa du kan ge till andra är tid, så skänk mig lite tid! haha, okej
vet ju hur dem menar, men jaa-a ge mig tid, litet iaf!

P.S du är störd!
och vad mer, jo han är trög! :)
m i ett nötskal!

Alltså bloggen är bra, man kan liksom bara skriva av sig när fingrarna
får lust o skriva eller hjärnan, tankarna! japp ett bra sätt o skriva ner tankar,
om mitt liv helt enkelt, vardagen och ja en massa onödiga saker! :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0