I wonder how it'd be.

Heeej jag har spanat in en massa, och ja man hittar alltid en
massa kläder och ja, accessoarer och allt och jag vill ha tygskor,
något jag ska införskaffa! japp! Och jo, jag och paue har planer
på att bli riktigt kända, och mja hur vi nu lyckas (!) erica tycker att vi
är som 5-åringar, bara för att hon är som 3 (enligt p) för vi är mer
vuxna som har framtiden planerad o allt, haha eller nå sånt.
vi ska även skriva en bok! (alltså ska ju bli kända förstås på ett annat
sätt, låter lite dumt men ja) smarto! Och marie + tobbe!

image139

Alltså jo, iofs smycken får man aldrig nog av och jaaa, vad ska
man säga? (: åh vill ha massamassa örhängen, och ett bälte med
guldstuffs, åååh, fint till massa! (:
jo fast sen ska jag ju även ha massa nya shorts väll, och ja jag tkr
om shorts i massor! och hittade en hel del, japp.
Och åh, jag vill bara ha en sådan t-shirt fast den är någonstans ifrån,
och ja (?) jag menar, peacemärket var sweet! och nej gunnar, no
hippie!



image140

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0