I'm barely holding on to you

Ett, två, tre!

Alltid lika roligt att skriva med en massa trevligt folk på
msn, haha. Jo vi har en hel del planer på g just nu, vi vet
vad vi skall göra, och det är rätt lustiga saker men ändå
bra, skulle jag vara den som.. ja äsch, så skulle jag iaf bli
superglad måste jag erkänna! Haha, det skulle verkligen
värma och få vara med om sådant, nåväl.

Jag tycker det är tråkigt när säsongen är slut nu, 07/08 var
bara alldeles för bra. Med så bra spelare och allt, dom kom
verkligen långt, och ja hela laget tillsammans var kanon!
Sofia är helt förstörd, nejmen hon bryter nog ihop snart kan
jag tänka mig, nejmen. Itämies och Jussila, folk lär sakna
dem otroligt mycket, ingen lär heller glömma dem, eller
många lär minnas dem, som dem som var med och nästan
lyckades få upp Asplöven till Allsvenskan.

Sofia är konstig (!) Haha

sofia säger:

haha, kolla hans hals, har lust o våldta den

nå iaf, har alltid så skoj när jag skriver med en hel del, erica
är btw mycket go av sig, hon skriver sådanna saker som
peppar en, verkligen! Mathilda ingår i den där kingiga planen!
Hon var på, precis som jag. Och det var även Sofia med!
Jag har skrivit här tidigare med en av världens snyggaste
killar, jo han tillhör de 4 snyggaste i världen, haha.
Och han är verkligen trevlig av sig måste jag då säga, haha!

malin säger:
oh nej, där sku de va som en dans på rosor, stiga upp varje
morgon se hnm ligga bredvid mig, äta en frukost på sängen..
mmm, vara ute o massa.. på kvällarna, lägga sig i sängen
...........romantiska&heta nätter med mkt baangbaaaaang! och
heta kvällar i duschen o mums....... (L)
sofia säger:
för mig o östis skulle det va en 'dans på rosor, glöm inte
taggarna, ligga i sängen mysa, va uberkåta oså skriker
barnen' :D
malin säger:
hahaha, jo det är lugnt.. medan danser på rosorna pågår,
dansar vi så bra, så att vi lyckas ta oss förbi taggarna, tätt
slingrade.. fast i varandra som blodiglar, oh!

Har även skrivit med Elias här nu, och jo jag är seg jag vet
det, förlåt mig så mycket. Vet ni vad? Han skrev att jag skulle
åka efter den där mannen, haha, so perfa!


något på hjärtat?
Postat av: p - of course.

ni är knäppa ni! :D alltså du och sorbas :D

2008-04-11 @ 13:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0