It's my time to decide.

Godmorgon, eller någonting :)
Jag orkade aldrig uppdatera senare här igår/inatt eller ja.
Sitter här och tar det lugnt, vaknade här för ett tag sen så jag har inte
hunnit med så mycket hittills. Ja, jag kan ta och berätta lite istället om
gårdagen eftersom att jag inte har så mycket och skriva om denna dag.
Hursomhelst så kom jag ju hem och umgicks lite här med min bror och
Tia osv. Talangjakten 2008, haha det var bara för bra måste jag ändå
påpeka! Han den där ena rockaren var bara alldeles för grym! Haha och
hon med 'penisförlängaren' eller vad det nu var dom sa att det liknade!
Jag satt och irriterade mig på Bert för att han alltid ska vara så negativ, haha
ibland undrar man ju vad det är han egentligen tycker om! Haha. Jo fast
den slutade typ halv 10 eller något, så jag satte mig somsagt här vid datorn
med bra nyheter jajamen! Och så efter ett tag så hade jag tråkigt och frågade
T om han hänger med mig ut, och visst gjorde han det. Vi promenerade/
cyklade runt här ett tag i marielund.. Och så ringde vi runt lite, och Juho var
med H.R och såna där i stan någonstans (!) Mm, men sen så fick vi nog och
for hem till T en snabbis, jag träffade Zorro och han blev helt galen som vanligt
sen ville han nog inte ens skiljas åt, Ja men sen drog vi vidare till stan.
Haha på vägen dit så tog luften slut i mitt ena däck, elr jo faktiskt så hade de tagit
slut efter att tomppe cykla o han är expert på att göra punkteringar, men jag
tror inte de blev det, NEJ! :)

Ja iaf, vi drog förbi OK och pumpade däcket, och så satt det typ
människor i lastbilar och det var äckligt, för man var typ ensamma
och det satt typ tusen män där. haha. på vägen dit kom en cyklist mot oss,
jag sa typ: tänk om han har kniv! vilket t såklart
tyckte var lite roligt! Mm, på tal om de, de var ju en galenpanna som hade
slagit V mitt i allt! haha. Jo när vi kom till stan for vi förbi Max, där träffade
vi bl.a Juho, Henkka, Petter, Jimmy & Ante (?) Jao det var nog dom det, var
ganska dött annars och sådär.. Drog dit framför coop och ja, men sen fick
vi nog av stan och började dra oss tillbaka mot marielund.. Och jag somnade
jätte snabbt inatt, vaknade på morgonen av att jag t.o.m glömt stänga av
sänglampan, vilket betyder att jag knappt hunnit släcka den, och så släckte jag
den och lyckades somna om! haha skönt :)

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ännu, vädret är inte direkt det
bästa iaf, det snöar som bara den och jag som såg så mycket fram emot
sommaren, så nu vill jag att det ska sluta snöa och smälta bort med detsamma!
haha. Hockey blir det iaf imorgon väll, så ja ha det bra iaf, ha en trevlig helg :)
hejdå!

A, FFS!

Hjärta!
image156

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0