kan vi göra det?

halloj kära bloggläsare :)
nu ska jag ta och skriva lite 'kortfattat' om denna
dag, somsagt är det lördag (!) har varit ganska lost nu
när det gäller dessa dagar, men nu vet jag! eller iofs så
är det ju Söndag. Idag drog jag iväg under kvällen till Ica
med folk, satt där ett tag och så och så drog vi iväg till Max,
satt typ där och chilla haha nejmen jag och paue satt
där och pillade ludd från hennes vantar efter att vi druckit
milkshakes, (varjedagsyssla) haha, mm och ja sedan
hade vi pillat en stor hög med ludd/hår..

Sofia drog hem till marielund, plötsligt dyker Emmy och
Ida upp där, kommer och är sociala en liten stund, maw
och så gav ida (b) och ja, så gjorde mattiw lite affärer.
haha! Elias är rätt skrämmande av sig, haha.. Åh med
tanke på det får jag ju lust att åka iväg till Luleå, blev inge
Kalix heller, sis var ju ändå här så ja, då fick jag fördriva
tiden med att umgås med nötterna, jo sen drog vi ju iväg
till Shell (!) intressant, jag skall berätta allt detaljerat,
mm sen drog vi mot marran, mötte Ewe och Piia, pratade
lite med dem, men så drog dem för att möta Danne,
Ja. Sen såg vi dom även senare när vi kom sjungandes
där efter vägen, jaja det såg säkert värre ut (!)

Sen har jag umgåtts somsagt med P och M eftersom att
E drog hem och ja, pratade med 'Markus' och hans vänner.
Mjo, intressant fakta va (!)

Kom även på att jag såg Fanny inne på Ica nu när jag läste
hennes blogg så ja, skäms på mig ;<  jag kände faktiskt inte
igen henne först, men hon har ju färgat håret och klippt
pannlugg bland annat, haha jag skriver värsta detaljerna hit,
men det var ruggi fint på henne! Jag är seg på att reagera
sådär, haha (: Fast nog för att jag regaerade ändå, haha!

Jag skulle kunna bo söderut här i Sverige då, eller i....
Canada eller Australien. HEJDÅ!


1-2 m snö, -20 grader, åka efter renar i släde.. perfekt (:

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0