KEXI!

Halloj, alla dejtar. E dejtar D, E dejtar F och
S dejtar sin mormor!

Nödvändig information jag vet, alltså jag är smått hungrig nu,
fast har iofs as ont i magen, eller mja det kommer sådär i vågor.
Ena sekunden värdanas smärta, andra sekunden ingenting, helt tomt..
Helt sådär ingenting alls, men så kommer det igen och ja huj vad jobbigt.
Sen vill jag även gratulera min kompis Erica som ska bli mamma, eller ja
vad hon än egentligen väljer så stöttar vi alla henne, men hon tycks vilja
behålla det för att hon är mycket emot abort och att lämna bort ett barn man
själv burit i 9 månader så ja (!) GRATTA HENNE! Hon kommer bli en perfa
mam, synd att hon inte var mycket äldre och jag mycket yngre, sku va skoj
och ha en så sjuk mamma, haha alltså hon är komisk, fast hon tycker ju förstås
att jag är elak, mot någon (!) Jaja grattis, och nej fråga inget om pappan för att..
som hon skrev i sin blogg så har hon ingen aning om vem han är!
Japp, idag har jag fått höra aprilskämt, samt skämtat, not för jag tycker inte om
att skämta med folk, det är tråkigt, eller jo det gjorde jag typ när jag var liten..
då jag kunde säga "en elefant står på gården" o själv gå på det, nu är det såå
meningslöst. haha :) nog för att jag själv går på allt typ, men ändå. förutom en sak
när Ewe försökte lura mig. HAr ni fått aprilskämt? :)
Mmm, får se vad som sker idag, ciao!

något på hjärtat?
Postat av: Ewe.

men fan, jag kan aldrig lura nån x ] men första maj, då jävla kommer jag att lura dig xD

2008-04-01 @ 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0