Onsdag (?)

Halloj bloggläsare (:
Nu kommer jag säkert vara lite seg med
uppdateringar, för att jag helt enkelt inte orkar med att uppdatera
sådär jätte mycket här men somsagt det gör ingenting (!) Nu, ja
nu är våren här, solen skiner så underbart utomhus, varmt och ja
helt enkelt behagligt väder, snön smälter och smälter, hoppas
vädret håller i sig förevigt, haha (!) skulle passa så bra om snön
skulle kunna försvinna och om sommaren skulle komma!
finns även en hel del ställen vars gräset kommit fram, lovely.. ja
man längta rju till sommarn (!)

Idag hade vi en lugn dag i skolan, kollade faktiskt b of b idag, och
ja somsagt så var det sista avsnittet, tråkigt för det är så himla bra!
Och man önskar att det fanns en miljard avsnitt eller något (y)..
Hade nationellt prov i engelska somsagt, det kändes helt najsigt och
ja imorgon har vi prov i samhällskunskap, måste plugga, tar just nu
en paus hära nåja (: sen blire lugnt, eller mja har ju prover nästa
vecka (!) men sen så är det lite mer chill, nu ska jag dra från datan
och se vad allt har och erbjuda mig, ha det bra! pusshejdå!

något på hjärtat?
Postat av: +G

du ska sluta skriva blogg.. ha som om NÅN ens märker de? =O hahah

2008-04-16 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0