So lovely!!!

+G är den jobbigaste människan på jorden!
Trots allt är han väll ganska king ibland -.-

Jag vill dra ut, men nej jag har fortfarande värsta pinan och
det är jobbigt. Alltså vill bara att det skall gå över så blir det
mycketmycket bättre! Jajamen, nå hursomhelst :)
Jag har kommit fram till vissa saker och ja det är väldigt smart
av mig va? (y) jo, haha nejmen. Alltså ja jag vet att det är så
för att. Mitt inre säger mig att det är så, och då ja äsch skitsamma.
Har nyss fixat lite med vissa saker, klippt och sånt där.. Sen
har jag fixat bland mina stuffs, och maps och sånt där..
Joho ni, och nu har jag t.o.m tagit mig tid till att rensa min kontakt-
lista på msn än en gång, så vips där åkte vissa bort (!) ja,
men det är ju en lättnad ibland, haha! Nejmen hade en massa
peeps, såna jag knappt skriver med nåmer och såna som helt
plötsligt dykt upp från ingenstans (!) säger vi iaf, och sådanna som
helt enkelt, inte är bra för mig och ha kvar. så det lär vara anledningen
om jag aldrig är inne.. och om du är ngn som jag kanske skrivit med
och som jag ändå tagit bort, och ja du läser detta så är det bara för
att jag har en anledning till det (!) mmm, och det finns även en person
som ja för ett tag sen sa något, men ja som inte verkar hålla något,
som får mig nu att ge upp! haha (: ja precis (!) hejdå till dig ;/
aaah boy, nåväl, you don't know how lovely you are.


Och vad mer har jag att säga jo, d är bara för bäst, mm så sant
så, och jag diggar d otroligt mycket, d är snygg! (:
tjoho!


ville fiffla lite med bilder!
du var kung IIRO! (:
image163

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0