some expert

halloj alla bloggläsare!

idag var det en väldigt chillig dag i skolan,
eller ja det tyckte jag iaf.. imorgon har vi somsagt
bara en halvdag, vilket innbär syslöjd för min del och
så tema! är ju valborg somsagt..
Jag harsuttit här och kikat runt lite på olika bilder,
och jag har bestämt mig.. för att.. jaa! jag ska flytta när
jag blir äldre, ska försöka få kma bort till ett annat land!

Sofia frågade om jag sku med ut, så ska väll ut alldeles
strax (?) och jaa!
Sen ska ni få veta, jag vill flytta till canada, hahaha vet..
vinterland (!) och allt, men jaa. det är så fint, jag älskar det!


BIG LOVE!
image187

hehehe, sen kanske man nångång sku se sånadär sötnosar!!!
istället för att möta en grizzly eller två!
image188

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0