Sthlm

helloj bloggen, den här dagen har gått snabbt,
först hade vi elevens val, har syslöjd där och det  är
faktiskt roligt (!) och sen hade vi prov i Engelska,
vet inte riktigt hur det gick, men hoppas iaf på att det
gick bra, sen hade vi lunch o så so osv, japp. Fick
veta resultaten på förra so-provet (!) nööjd!
slutade lite tidigare eftersom att jag sku hinna packa
klart och sånt där, har snart packat klart, sen ska jag
väll bara göra mig iordning och slänga i mig mat och
ja sen åker vi väll mot luleå (:

imorgon blir det iaf och kolla aik-dif matchen, vet icke
om jag kommer ha nå tillgång till att skriva hit, orkar ej!
Så ni får ta och ha det bra, hörs isåfall nästa vecka!
Pusshejdå :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0