tell me your story.

heeeeej, kan inte sverige pussas o kramas
bara ta och börja nu, kollade nyss på youtube
nå klipps på björn när han är med där, det är så
bra, han är alldeles för bra (: nå inte konstigt, han
har ju tagit... allas hjärtan med storm hursomhelst!

hahaha när jag satt här så kom jag o tänka på när
sofia skrev till mig om att.. ifall elr tänk om lle sku bo
framför henne elr bredvid, så när hon sku duscha elr
han elr nå, osvosv haha ni hajar inte men hon minns
kanske detta (?) hahaha det var så KING! =D

och jaaaa, fortsätt vara trög ja det är du ju bra på o
inte helt enkelt "haja" mmm, fortsätt så, du är ju dum om
du verkligen ens säger sådär, elr ja du sa ju de så (!)
och ändå, mmm tack för lögnen, jaa tack så mkt (:
hejdå till dig, ;< me don't like anymore..

och jaaa, en annan sak som jag kom och tänka på.. elr
ja.. Erica är king! Hursomhelst. " tänker du inte hålla det
du har & säga, så SÄG inget"..
Mmm, nu ska jag dra, ska
ta och fundera över hur jag skall göra, alltså jag vet, jag vet
ingen behöver säga det (!) det är lika o glömma, och ja
ibland blir det bara lättast så, erase everything, som har med
något sådant o göra, så är det lättare! mm, det krävs en
fundering, japp..

OCH SOMSAGT (!)
när mathilda sofia och jag pratade om att vara äldre, eller
att man funderar på de ibland, månne hur de sku vara?
elr helt enkelt.. varför föddes man så sent? mja säg det..
tänk om vi hade varit äldre =D HAHA

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0