vår värld är rutten

Hej hallå, sitter här och tar det lugnt, ska snart
bänka mig framför tv,n först läsa lite saker och ja när
jag är klar så ja, sitter här och funderar.. kring saker
och ting, som händer på denna jord..

Japp, den ruttnar hela tiden, den är faktiskt väldigt
rutten med tanke på allt som händer runt oss folk, ja (!)
tänk efter, detta land börjar också ruttna, det är icke bra
det människor gör, inte alla då (!) men alltså somsagt så
finns det ju dårar som är så, nja vet inte riktigt vad jag ska
säga, och ja jag syftar faktiskt på mordet.. Engla..
Det är så synd, det är hemskt, det är fruktansvärt hon var så
ung, och nu ska jääätte många människor leva i sorg, för
något någon dåre har gått och gjort (!) Efter mordet åt han
pizza, mja så dum man får vara, inget fattas man kan inte bli
mer tragisk. " det var en slump att han träffade på henne. Det
var inget han planerat" jamen ändå, vad får en människa och
göra något sådant, vad får en människa att gräva ner ett litet
oskyldigt barn, vad får en människa att ens kunna vara så ond,
så känslolös, det undrar man. Ännu en vuxen människa!

Jag tycker synd om alla hennes nära och kära, tänk vad dom går
igenom nu, det är ju hemskt, och hon hade ju hela livet framför
sig, och ännu det att han först nu erkänner bordet på den där ena
Pernilla, åtta år efter händelsen, det är faktiskt sjukt, sjukt, sjukt (!)

Och ikväll 21.00 ska många människor runtomkring i Sverige
tända ett ljus för Engla!

Vila i frid Engla


Och vad mer, jo tänk på morden i Arboga, de där två små barnen
som höggs ihjäl, hur hemskt är inte det? Och vem gjorde det? Den
utländska kvinnan som vägrar prata om det, (?) Mm, världen är
alldeles för grym, synd men sant.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0