we are the champions!

PUSH IT!

Aw, sitter här och skriver med bl.a Erica, ska nog dra ut
med henne om ett tag, eller lite senare iaf (!) haha
Nå får se, ska iaf äta nu först och så ska jag fixa mig
litet och se när hon är klar så ja, jo just nu babblar vi om
dom där typerna från igår, månne om dom verkligen skulle
åka upp? ^^, haha! "varför? det är jag som är kugen"
haha nåväl. Maow, en av dom där spelade typ för Huddinge,
och somsagt så tycker jag inte om Huddinge ett dugg, men
det behöver vi förstås inte tala om, nog för att människan
kanske ändå skall sluta (?) om det nu var den där ena, för
det verkade vara en miljon människor, förvirrande (!)
Japp och jag skulle jätte gärna vilja flytta, men samtidigt
inte, vill ju som bo här några år till och sedan så skulle jag
kunan flytta, faktiskt! Nåväl, man ser ju sen i framtiden, haha.

Ha det bra, nu ska jag ta något o äta, hungrar här!
Hejdå sweeties!

terve peili!
image173


¨månne om soff o matt, sover fortfarande!
vet ju inte alls hur länge sofia stannade uppe, och
mattiw dog ifrån mig så ja (?) nåväl. dom lär väll
vakna nångång iaf, haha :'D

japp, måste säga en till sak, gårdagens kväll +
natten var.. jävligt rolig (!) haha. en 10poängare!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0