Aya på besök

I mitt rum... Ha ha

Min feber är något för sig. Den är envis då den inte tycker om att
hålla sig nere. Fast nu jäklar har den sjunkit lite iaf. Så jag tänkte
slå in några julklappar här strax, har även rensat lite här för ett
tag sedan. Så nu är det gjort. Men resten återstår.......

Har tagit det lugnt, kollat på film och ja. Sen har jag väll egentligen
inte gjort så mycket mer. Blä för feber och elände. Ge mig jul.





hon är rätt intresserad av datorer, som ni ser. kameror.......
bilder på sig själv. HA HA


något på hjärtat?
Postat av: Anonym

eg0_dog

2008-12-22 @ 19:27:13
Postat av: Anonym

vill chatta med sina polare.!!!!

2008-12-22 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0