Crazy days when your mind's made up

Hallå:p
Sitter här och tar det lugnt, pratade just i tel med Sofia och jag ska ut
med henne om ett tag och ja, vi har inte träffats på ett bra tag så det
är på tiden och snacka en massa shit. Ha ha låter nog rude men,
det funkar alltid lika king (y) Ska bara fixa mig lite smått, få i mig lei
och så ska jag vänta på att hon är klar. Hi hi

Gårdagen tänkte jag skriva om mest... Den var rätt king.. Eller till en
början så läste jag lite men så somnade jag på soffan, typiskt. Ha
och sen när jag vaknade var jag i behov av att dra ut.. Jag slog en pling
till Marie som sa att hon kunde joina mig. Pratade med söten som sa
att dom vunnit och så pratade jag även med jesper, han är kul. Iaf när
han tror att han kan lura mig. Mmmm safe och prata med någon för
det var äckligt ute. Mötte iaf Marie vid statoil och så prommade vi till
frasses... Chill... Och massa snack...

Sen var vi och vandrade runt i stan, lite här och där. Spanade in nå.
Och det var skit dött. Var även till kyrkogården och tittade runt. Och det
var små läskigt i mörkret. Sen så var vi till folkan och ja, ha ha har nog
någon fulis bild och bjuda på. Och så var vi hem till henne och chilla.

"EN KOCK! EN N KOCK!!!!!!!!" Ja, marie förstår nog vad jag menar ;)

Allt flyter.. Vi stod och spanade in den för att pick and choose ut nå shit.
 

He he och jag hade det trevligt. Tack Marro för sällskapet. Sen så drog jag
till torget där jag mötte Viktor. Och så prommade vi iväg till marielund. Och
det var varmt utomhus. Sen var de nå fyllo där som fick mig och röra på
benen. Och så stannade vi till vid kuben där h och m var och ja. Sen så tog
jag en dusch medan söten tittade på the rookie, och så såg jag slutet med
honom och så gjorde vi lite ditt och datt. Härjade i princip tills fem.

Steg upp någongång idag. Mys. Och jag var på ett rätt så bra humör haha.
Jaa-a, vi gjorde lite vad som helst. Sen kom peepsen hem och ja. Sen kom
även sis och dom. Tindra och Thea var som kärast i Viktor. Ha ha rätt stor
skillnad jämfört med sist. Busade ett tag med kidsen och så. Och min helg
har varit mer än great. ------this makes me happy.
Och jag hade kuliga drömmar inatt. Min pojkvän är finast btw ;*

Äsch nu ska jag ge mig och börja fixa mig och det. Hoppas att ni haft en bra
helg osv. Ha det så bra.

Hasta la vista

något på hjärtat?
Postat av: Jesper

vad har jag nu lurat dig?

2009-01-24 @ 21:28:33
URL: http://jeppsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0