December: Min finfina h.k hänger på väggen.

Andra luckan är öppnad. Godispåsen fortf rätt full. Men ändå
blir det lätt och dra slutsatsen att jag är ett godismonster. Ah.
Mörkret har fallit. Jag sitter här och har någonslags hatkärlek,
och nu menar jag verkligen det, till en väldigt underbar låt.
Lär lista den senare som dagens, i can't get it out of my head.

Trampa vatten och lyssna på bra musik. Kombo!
Skolan var chill. Bad, och det blev inte 80 längder nej. Istället
fick vi flyta på i tolv minuter. Och trampa vatten, hur dumt det än
kändes. Bastu på det, fy vad skönt! Missade samtal av sötnosen
som ville ringa och skryta om turneringen, ha ha.

Something so great.
Väl hemma städade jag pytte litet. Åkte till ica där jag mötte upp
Viktor. Han plockade godis, jag stod över. Och det är inte konstigt.
Kvällen spenderades tillsammans med Viktor. Mys och oth.
Ha ha, och en hel del bus om jag får uttrycka mig så. Trots att jag
är sjuk är det svårt att motså, så underbart helt enkelt och få umgås
med honom. Ett lyckorus sköljer genom hela kroppen! Finaste du.
Catch my breath

Snart är det lov. Och jag längtar som bara den. Låt tiden rinna iväg.
Åtminstone tills det är lov. Sen är det bara och: slow down! Puss.

HA HA HA
 

I adore you!!:)

något på hjärtat?
Postat av: Hmhm

Lite bus va va va

2008-12-03 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0