December: min prins är finast!

Sen lördag. Går in på söndagen.
Fan, inte visste man bättre. Det må vara första gången jag lyckas vara utan
att titta på klockan och icke ta hänsyn till någon... (Marie) HI HI
Jag vill rulla i snön.

Sitter häs hos V just nu medan han klistrar sig fast i vad det nu är som går
på trean. Ska strax börja se 'I am legend'.. Lär kanske somna då jag redan
slumrade till nyss. Men vi får se. Kvällen har bestått av hockey.. Sista perioden
med Jonna. Drog till tasty med viktor, på vägen fanns en erica med sin robert.
Sammanfattning? Ha. Kvällen har även bestått av mys med min sötnos. Är han
inte underbar så säg. Japp..

Skönt med helg. Hoppas ni haft en hittills bra helg. Imorgon ska jag nog ta och
träffa jessie under dagen nångång. Och vad mer? Plugg.. Nu ska jag fakiskt gå
och joina sötnosen i sängen, mer frestande än någon jäkla dum blogg........
v<3

Ha det king!!!!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0