December: prayer for the rain

Nu tycker jag att vi ber för min skiva.
En kväll som denna blev det inte och bädda sig ner i sängen tidigt.
Helg vadfan. Vad säger man? Då är det väll inte så konstigt ändå.
Jag har rotat runt överallt efter en ynklig skiva jag visste fanns.
Och jag har funnit den. Men problem två återstår. Min dator vägrar
läsa den. Fast det gör inte min stereo. Det tycks låta knäppt. Varför
dalta med datorn då? Jo, det är ett måste. Den ni. Buäh! Jag lipar.

Fy vad jag ska be för att det ska fungera här snart. Annars slutar det
med hemskheter då jag knäcker den. En låt där är dyrbar. För den
existerar inte ute i världen. HA HA, bara i min skiva. Hajar ni?

 
 
 

Jag är en clown. Åtminstone familjens egna clown.
Enjoy. Dom är ju några dagar gamla men so what? Ha ha och jo jag brukar
garva åt mig själv för att jag är så jäkla dum. Btw så är det bara vissa moments
som man är generös och delar ut bilder.. Så medan stunderna varar så får ni
ju allt se på fanken. Och apropå min snea käft. Menar, snea tänder. Så ojojoj.
Vita tänder behövs och något mycket rakare tänder. Tandställning är på g.

Hello Kitty.
Jag blir tänd. Och nog vet jag att ni avgudar en sådan julkalender. Säkert flera
som är ägare till en sådan sötnos. Ha. Även min hund släpper loss när det
handlar om drägel när hon ser den. PUSS

något på hjärtat?
Postat av: Anza

Haha jag har också en sån där hello kitty kalender..fast den är tyvär slut nu :p

2008-12-12 @ 13:19:31
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0