Den 15 december 2008

Precis. Snart är vi inne på ett nytt år igen (känns det som iaf).
alltså (IGEN)
Jag har egentligen inte så mycket och skriva om den här dagen.
Eller jag har ingenting och säga....... Hade sovmorgon hur som.
Vaknade någongång och så drog jag till skolan. Började lektion
som bestod av företagsekonomi klockan 11.20. Skönt som fan.

Hmmm. Lektionen varade i ca 50 minuter om ens det.. Och vad
hände sen? Joo minsann... Vi fick nämligen sluta skolan för dan.
Det var jätte skönt. Har vart till gymmet dirr efter det. Och så kom
jag hem någongång vid två kanske? Har studerat matteboken då
vi har matteprov imorgon.

GG. Jag har tittat på gg och det är bra. Och så satt jag nyss och
spanade in företagsekonomiorden, för vi har prov i fe på onsdag.
Sen är alla prov gjorda. Eller egentligen inte men saksamma.
Och jag tror jag har en lång dag imorgon, vi får väll se..... Nu har
jag iaf tänkt mig och glo på oth... Passar helt utmärkt.

Jag ska bli ett med feaboken och så ska jag nog inte göra så värst
mycket mer.. Sen ska jag ta mig i kragen. Jag måste köpa nå klappar.
Jag är sent ute.. Jag vet det.. Ha det bäst iaf. Hejdå ;*

<3viktor

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0