Det är redan fredag imorgon!

Fan jag ska fortsätta tjata om det men tiden går sjukt snabbt nu.
Det är tosdag. Ja det är den elfte och imorgon är det redan fredag.
Hur snabbt har inte veckan gått? Enligt mig så har den gått sjukt
snabbt. Well, idag hade jag sovmorgon till halv tolv. Sen hade vi typ 
företagsekonomi, historia, engelska och svenska. Fick btw veta hur
det gick på gårdagens engelska prov. Och jag lyckades få ett mvg,
så jag är skit nöjd! 

Imorgon har vi ingen vanlig skoldag. Börjar halv nio då det är lucia
på skolan. T-skolans lucia dvs. Sen så ska jag tillbringa en stund
av dagen på a-hallen och sen ska jag hem! En tidig fredag hoppas
jag på. Och oj oj oj. Nästa vecka ser bra ut. På måndag börjar jag
skolan halv tolv och slutar tio i två, plus att jag har 1 timmas hål där
mellan halv tolv och 13.50. Sen på onsdagen börjar jag 08.10 och
slutar skolan 09.45? Och på tor är det sovmorgon till halv tolv! Kär.

Och snart är det helg. Fy bubblan vad skönt det ska bli. Och så har
jag fått öppna elfte luckan. Hi hi jag och min chokladkalender. ;*
Btw. Min pojkvän är fiiiin, ha ha och jäkligt rolig av sig.

helt enkelt. mina nära o kära är så otroligt bra.
nu ska jag avrunda, ta tag i skoluppgifter. el först prata i tel med sofia.
ha det bäst!

tja jag blir sugen


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0