Do it again

fu'k the world
fu'k friday


Haha, ja ä int bitter. Jag vill ha ny musik. Det är bara så att denna fredag är
så himla..morr. Vet inte vad jag ska säga. Kvällen till sin ära består av en något
tvär Malin. Ha ha. Avreagera sig på musik, fungerar till hälften utmärkt för mig.
Hata världen lite mer, en liten stund iaf. Nöta "Paralyzer" och "This suffering"...
Hur bra låter inte det? <3, Antar bra. "I can't pretend this time..." Och jag kom
just fram till att vara sur och tvär är inte direkt min grej. Så jag borde nog ta och
sysselsätta mig vid att vara lite gladare. "Men det finns otroligt störda personer
på vår jord.." Att vara sur är fuckedup, så jag sysslar inte med det.


Jag ska bädda ner mig i sängen tidigt idag. Det ska jag ta och göra och invänta
John Blund. Ska även läsa lite Naturkunskap för att komma in på några andra
tankebanor... Imorgon ska jag iaf umgås med v<3 ..
Och jag längtar som redan till morgondagen, cus he always puts a big smile on
my face. Han är så fin ;*


I'm just a girl, it's all I am

en bild jag tog under lulekalaset!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0