Fjärde advent, vad säger man?

Läste nyss ett bra inlägg av Meiju som handlar om tiden som bara
rusar förbi. Och medan jag satt och kikade igenom texten så kom
jag fram till att det är så, plus att det nästan är som om det skulle
vara meningen att vi människor inte ens ska ha någon tid över till
att fundera ut över våra val, vad vi ska göra osv. Utan meningen är
att tiden ska gå fort, snabba val, beslutsångest för en sekund eller
två då det är dags och ta ett nytt och glömma det förra.

Hi hi. Igår kväll så tittade ju jag på Smart people tillsammans med
Viktor. Den var bra på sitt sätt, lite speciell må jag säga. Var inte
direkt så som jag trodde den skulle vara. Skenet bedrar! Efter det
dilla han med jesper i typ en timma och så slog vi på Step brothers
som bror min hade tipsat om tidigare igår. Bra var den och kul..
Ha ha och nu vill jag börja nöta ensam hemma filmerna. Ska nog
få ner dom på datorn så jag kan nöta dom såhär innan julafton. Mys!

Jaa. Somnade väll inte så sent.. Hade förbannat ont i magen under
natten, det var nog den värsta gången för mig för i år. Hemskt var det.
Men sötnosen var så gullig så det inte är sant ;* Vaknade redan vid
10. Trodde Viktor sov men viskade trots allt "är du vaken?" och det var
han som tur var! Nå vi chillade sen vare frulle och så drog vi först till
ica och sen var vi även till centret... Och så åkte jag in till stan med
dom. Sen kom syrran och hämtade upp mig och så var vi och åt och
ja. Nu har jag städat lite smått i mitt rum, ska fortsätta med det sen
senare eller imorgon. Ska hem till Nora på ett tag och umgås med
henne. Chill kväll ;*

Och jag vet inte for sure hur aktiv jag kommer vara. But well, I'll give
it a try... Skrillor blire o nån dag med söt. Ha ha ska vara pro.
Nu ska jag kila iväg, ha det bäst. Hoppas ni haft en trevlig helg.
God jul!

<3viktor!!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0