HA HA HA you go emmy - From Sarah with love..

Så är det.. Rubriken är finfin. Jag är väl medveten om det. Okej nu är
det nog så att ni inte förstår er på den, men fin är den iaf. Och kul på köpet.
Jag kan väll ta och skriva om min dag, har inte haft tid eller ork att blogga
här tidigare så ja. Tänker ta och göra det lite snabbt nu innan jag beger
mig iväg för att fortsätta att plugga företagsekonomi.. Den här dagen har ju
varit alldeles alldeles king. Sjukt rolig om man frågar mig. Och det bjöds
på en massa skratt..............

Skoldagen. Började 08.10 med engelska. Hi hi är inte du lite vimsig? ;)
Kollade Edward Scissorhands... Kan det bli bättre? Gud vad söt han är..
Hade prov direkt på det. Matematik. Och gissa vad? Det rättades dirr och
jag fick mvg igen. Jävlars glad jag var över det. Med ett big smile on my
lips spurtade jag ner sen... chillade med marie och jonna bland annat.

Sen var det svenska.. Det bestod av ett bok café. Fika och boksnack.
Haha och höjdaren var nog "vilken tid utspelar sig din bok i? tror du att
det är nutid eller dåtid?" alltså i princip så.. "inte så jätte ny, men inte så
gammalt...." ja alltså som i den stilen sas det. "jaha, varför tror du det?"
............"Det fanns bollar!" hahahahahaha. Okej, för er är det inte lika kul
men det var fanimej sjukt kul där.

"Rannalla hyppeli, iloinen...."
Lunch. Satte mig i korin med Marie och Jonna.. Och efter en stund kom
Paue. Och jösses, P och J brukar bråka om mitt namn. Sist dom gjorde
det lät det såhär: Mallan, Majsan, Mallan, Nä majsan, Mallan, Majsan....
Sjukt fult. Sen kom även Emmy dit och joinade och då minsann så satt
vi och pratade om gamla godingar och gamla tider, haha fyfan vad jag
höll på att avlida där. (From Sarah with love). (Där är ju sadelslickaren).
Osvosv. "Ska vi dra till pippuri och lääsa porrtidningar?" ha ha och ja jo
tromsön och pietälä och massa. Jag hade kul!

Sen var det historia som gällde. Mindre kul lektion men otroligt lugn.
Sen så hade vi samhälls. Skulle lyssna på en fr soc typ. Ha ha men då
hade min svamliga sida tagit över. Blev först sms-spammad av t. Ha ha
massa sjuka sms. Sen kom spammet av Jesper. Och så ringde Whitheld
som Tomppe tyckte lät kul. Mmmm. Och så svarade jag och så var det
Jesper. Och så blev jag mera spammad och till slut kunde jag inte hålla
mig, var bara tvungen att få dö dit av skratt för ett tag.

Good news always comes with bad ones.
Och så fick jag veta en bra nyhet idag. Eller en jätte rolig. Finfint faktiskt.
Åh, det är så gulligt. Och så fick jag veta en väldigt dålig nyhet med. Huh,
Bra nyheter kommer med dåliga i släptåg. Så hemskt.

Så mycket mer. Denna dag har helt enkelt varit super najsy. Ett gott skratt
förlänger väll livet ;) Ja. Sen har jag pluggat fe. Sen kom Viktor till marran.
Vi var ut ett tag med vovven, sku till handlarn en sväng men det slutade
med krig i snön. Vilket resulterade sig i att jag av någon anledning fick ner
honom på gården och lyckades trycka upp en massa snö i fejjan på honom.
Om jag var skadeglad. Jo! Snö är mysigt och jag hade kul. Sen chillade vi
ett tag osv.. Min fina pojkvän ;* och jag är kär.

<3viktor.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0