Haparanda Lucia 2008!

Sankta Lucia. Min klasskamrat är lucia.
Var på luciakröningen idag. Vad jag nu ska kalla det?
Det var hur som i kyrkan klockan sex. Åkte iväg dit med bl.a
Sofia och Tomppe. Och där satt vi med Waaras och Frida osv.

Och guess what? Haha. Alla i Haparanda vet nog iofs. Men jag nämner
det ändå i min blogg. Terese kröntes till lucia! Och jag svär, hennes reaktion
var helt jävla amazing! Det kallar jag för värsta lyckoruset! :D
Massa gratulationer. Btw så vill jag lägga ut en bild på henne. ;*
Vår lucia är söt! Och jag är glad för hennes skull.



Och ja ett plus för alla kandidater.


Vad mer?! Jag har haft skoj det har jag.. Och en sak är då
jäkligt säker. Vi tar dagarna som dom kommer. Och ja så får
vi se vad alla dessa dagar har och komma med, intressant...
Och imorgon har jag namnsdag och imorgon fyller sötnosens
lillasyster år och imorgon ska jag förmodligen umgås med söt.
Det blev en hel jäkla massa imorgon. Imorgon är det Nobeldagen.

some say i'm sick, and some call me mad
and som say that i've lost all that I have.


något på hjärtat?
Postat av: terese

asså näääää vad gulligt :*

taaaack x1000 :D

2008-12-09 @ 23:15:19
URL: http://terrese.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0