Happy new year!!!

Ja, gott nytt år allt folk! :)

Det har dragit över ett jäkligt oväder över norr nu, och här
vi bor. Vaknade av ljudet av stormen som pågår där. Ha ha.
Inte så fint väder när det är nyårsafton eller allt, men man får
hoppas på att det lugnar ner sig till kvällen. Fast dom där ja
människorna trodde på att det sku vara värst vid tre på dagen.
Att vindarna kan mätas upp tilll 40m/s.. It sounds bad..

Ha ha och för en stund sedan när min hund var ut på gården.
Så stod jag där och följde henne medan träden svajade som
fy helvete. Må stackarn hur hon såg ut, pälsen och öronen
blåste åt alla håll och för en liten stund såg hon så ynklig ut.

What to do a day like this då? Jag har plans. Men först så ska
jag se till och få i mig frulle, ringa till nora och sen ska jag ta
och städa upp lite i rummet. Ni får ha det bäst!!! Hoppas ni får
en riktigt riktigt trevlig nyårsafton!


något på hjärtat?
Postat av: s!

GOTT NYTT ÅR VÄNNEN!

2008-12-31 @ 18:25:59
URL: http://sorbaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0