December: HmHm - Lite bus va va.

Sneakpeak of a störd konversation!

nora - aa juu tolkin tu mee?
malin - HAH? do u want a piece of me?
nora - I want a piece of cake!
malin - muckarduva?
nora - murhaaja!
malin - Det är vad du påstår, och det är läskigt.
nora - Kan du svara ordentligt? Ja eller nej?
malin - Det är vad du påstår.

Har håltimma btw sen kvart i tio. Börjar nästa lektion vid halv ett.
Så nu får jag se hur jag ska underhålla mig i lite över en timma.
Datan fungerar fast jag börjar lessna. App. Och fanken jag höll
på att försova mig på morgonen, men turen var på min sida!
Hockey idag.

Och igår kväll hade jag a conversation with v. Och jag är rädd
för att jag snackade i sömnen där ett tag. Har någon minneslucka.
My boy, he's so fine.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0