Rubrik...Non stop!

Vad kul att vissa kunde svara på vilka det var som läser:)
Jätte roligt och veta!! Alltid roligt med "Michael Jackson" och
"Britney Spears".. Marie du är avslöjad!

Jag sitter här hemkommen från Viktor. Drog under kvällen till min
mormor där jag spenderade lite av min tid. Sen efter det så tog jag en
promenix hem till viktor, som ja skulle möta mig, vad det nu blev av
den saken, haha..

Hur som så var det mys och så, först tittade vi på någon hockeyfilm..
Och den är allt bra. Och så slog vi på Hancock.. Kollade dock inte hela
då jag drog hem.. Men det är sak samma då jag missade en hel del
av filmen.. Och under kvällen har jag gjort någonting jag inte gjort på ja
väldigt länge, ha ha hur det nu tolkas, men alltså något jag fick en ren
impuls på att göra.. Kul grej, snart smäller raketerna.

Och hur glad är jag?? Jag är jätte super-duper glad.. Jag fick nämligen
min julklapp av sötnosen.. Och kan ni gissa på vad? Kanske inte.. Men
det roliga är att jag viljat ha den länge.. Dock aldrig beställt. Varför (?)...
Jag har inte sagt att jag önskar mig den eller något, men ja världens
finaste person prickade helt rätt och det gjorde mig väldigt glaaaad. Och
jag var such a cry baby, men en glaaaad sådan. Jag fick min efterlängtade
One tree hill box, säsong 4.... Ojojoj den sitter fint i min samling..
Han känner mig nog bättre än vad jag trodde... Här behöver man inte ens
yttra sig vilket är bra! Så tack sötnos än en gång <3

Nå ja, nu tänkte jag titta klart något avsnitt av Laguna beach. Vad blir det
sen om inte och nöta One tree hill?;)




When a tear runs down my face, for something that matters to me..
It lands... right on a shoulder. Feeling your arms around me. I'm safe.

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

ALDRIG AVSLÖJAD

2008-12-30 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0