sådärja!

jag kom iväg iaf idag. mår somsagt bättre fast känner fortfarande
av influensan. var till nå affärer med sofia och så köpte jag de sista
julklapparna för i år. hi ih

efter att vi hade varit där prommade vi iväg till sofia och så satte
jag igång med att färga hennes hår, he he he. att få mörkt hår och
bli blondt är inte alltid det lättaste. nå väl, ljusare blev det iaf!

nu har jag slagit in alla klappar och städat rummet och fått gjort det
mesta.. viktor skulle komma förbi här så nu väntar jag på honom medan
jag håller på och donar med sängen. aja, blir nog ensam hemma filmen
och så. ni får ha det king!

man känner av julstressen.... träffade på en julstressad tomppe som
irrade runt i cw, haha skämt å sido :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0