säger varken bu eller bä

Dagen har varit bra.
Var hem till Nora och så drog vi iväg till tornio där vi skulle
se finalen av Barents road cup som spelades mellan asplöven
och tornio. Riktigt roligt, och värsta inlevelsen. Så till saken så
var det Asplöven som vann i år igen, hurra! (y)
Riktigt bra... Fast det fanns några saker som var extremt dåliga
när det gällde ahc, fast då tänker jag förstås inte gå in på några
detaljer hära. Well well...

Back in business. Back on track with my feets on the ground.
Minus för idag var att Marie trodde jag var hög, när jag var som
mest normal. Illa det. Var hem till Nora efter hockeyn där vi tog
det lugnt till en början, för att sedan stressa extremt och för att
sedan ta det lugnt igen. Och nu är jag hemma..

Tv..........Böcker........Soffan.........Sängen.........Sova
Nä, något i den stilen. Ska se klart lb på ett tag, sen ska jag ta
och fortsätta på min bok för att sedan somna och vakna upp ja
imorgon... Jag har inte så mycket mer och säga.






något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0