The world we love

Lördag hela veckan... Mmmm
Helg. Och det är hur skönt som helst. Jag borde även plugga idag.
Men fan. Det är ju trots allt helg. Så då kanske ni har förståelse för det.
Och jag ska till gymmet idag, det ska jag. Sen får vi se om jag orkar..
Det är redan den trettonde och tiden fortsätter och glida förbi.

He's handsome. Yes he is.
Gårdagen spenderades till en början hemma. Pratade en hel del med
Sofia i telefon och så. Vi har bestämt att vi ska hitta på något snart. Och
då menar jag något riktigt kul. Sen så fick jag skjuts till stan då jag drog
hem till Viktor. Vi tittade en stund på idol finalen och så. Såg när alla såna
där braiga människor från förr var där och sjöng bland annat. Ha.
Sen drog vi förbi viktors någonting och lånade två filmer. Och jag är bäst på
att försöka vara tyst och på att retas. Sen drog vi hem till honom igen.
Mys ett tag, och så åt vi och så var vi små sociala med dom andra. Tittade
på en prins i New York tills vi blev för trötta.

Mmmm. Vi slog även på filmen "The Rookie". Ni vet säkert vilken jag menar.
Den är skit bra enligt mig. Fast sen så var den ändå inte lika intressant.......
Och så blev jag jävulskt trött. Och så var det helt underbart. Och så vaknade
jag idag av att jag kände mig iaktagen. Det är läskigt i början.. Just innan man
får upp ögonen. Ha ha. Och så chillade vi och så. Och så har vi ätit smörgås-
tårta. Fy fanken vad gott det är. Och så åkte vi till marran. I ett fint snöoväder.

Har även pratat med Sofia och så har jag pratat med Marie. Och så har jag
hört om en massa drama. Och efter middagen satte jag igång med att röja
upp och ner på huset i jakt efter plektrumen. Tills min mor säger vart alla är.
He he fint Malin. Det här ska bli riktigt seriöst ska ni se.

What to do a day like this då? Ja om jag nu visste.
Idag har jag ju inte nå speciella planer. Men det är nog ändå lika så. Jag vill
bara ta det lugnt. Jag vill vila inför den sista veckan i skolan. Som lär vara en
av de hårdaste när det handlar om prover. Ett prov som tar livet av mig, känns
det som. Får allmänt psykiska besvär. Det är svårt! Ha ha. Så jag ska ta tag
i läsningen, det är ett som är säkert. Och så ska jag hålla tummarna för söto
och laget att det går bra under deras borta match. Nu ska jag kila iväg.
Ha det bäst. Ha en fortsatt trevlig helg.

Btw så vill jag även nämna en till sak som har med Asplöven att göra. Ja så
att säga. Såhär är det, jag trodde gårdagen var ett skämt. 16 spelare borta fr
a-laget? Alla sjuka? Dom hade fått låna in massa spelare, och vadå? Laget
bestod av tre backar? Och en 2/3 var borta. Och laget var proppat av junnisar.
Fy det var ändå sjukt starkt av dom. Att inte ställa in matchen. Nu när det ändå
var mot Kiruna.. Visst förlorade dom. Men en bortamatch med nästan hela
laget borta och ett slutresultat på 4-1 var ändå inte så illa! Fint..

Och det kommer en massa snö och det gör mig glad. Och Kevin vann Idol och
det gör mig ännu gladare. Riktigt fint. Riktigt bra för han var lugnt bäst. :*



<3v

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0