Wedding songs, I do not know.

Rubriker är inte min starkaste sida direkt. Att komma på en rubrik
är som att lösa en gåta. Det tar ett tag tills man ger upp och skriver
in något.................

Jag har gjort klart en skoluppgift alldeles nyss. Och nu är jag skit
nöjd för nu har jag en uppgift mindre att göra. Men fortfarande så
återstår tre prov, bok café, läxförhör osv kvar. He he ska strax ta och
börja läsa lite när jag samlat ork. Att det blev ett till inlägg för den här
dagen var nog bara mest på grund av att jag ville skriva av mig nu.

Ett helt onödigt inlägg som inte är värt och bli läst i princip. Men ändå
skriver jag eftersom att mina fingrar behöver skriva av sig. Sjukt.
För några år sedan satt man förmodligen och inväntade julen med en
stor spänning. 'Tomten kommer, tomten kommer'. Åren gick och man
insåg att tomten inte fanns? Jul stämningen är väll som förstörd. Det
är ju det superroliga. Nog levde väll stämningen kvar ett tag efter det.
Men det är inte lika mycket jul när idolen i barnögonen är någon helt
annan. Ha ha fast det är roligt och tänka på tiderna då man var liten...

Och jag minns så väl en julafton när jag kikade ut genom fönstret och
såg herr tomte komma uthoppandes från en bil. " Ay ay, where do you
have your reindeers?" Hah, denna går till grannen varpå en till tomte
kommer där ute. Mo ha ha ha. Men att ha småbarn kring sig under julen
är fan sjukt mycket roligare. Och det får en och sakna tiderna då man var
lika liten. Om det ändå vore lättare och tro på gud än på tomten, då jag
inte tror på något av ovanstående så ja. HA
Vaaar finns du när jag behöver dig?!?!

Långa inlägg är roliga och skriva för det betyder att man har fått skriva av
sig riktigt jäkla bra. Än ett år ska jag spendera min tid med att se fram emot
julen som fy sjutton. För även om jag vet att herr.t inte finns så vet jag då att
julen existerar. YES. Jag känner mig som snön, lika blek och lika kall. Och
nu syftar jag på att jag jämt fryser om ni nu trodde att jag menade kall så nej,
då känner jag mig då mer varm och mjuk. hi hi

Fast den här dagen har jag haft jävla lust och bara ta och slå ihjäl en del av
tiden. HABI GRA'PA! Jag inväntar morgondagen då det är den 12e? Och ja
det innebär: endast en vecka kvar tills lovet börjar/endast 10 dagar kvar tills
jag och sweet får celebrata en tid som sammanpressats in i en månad +
att det endast är dubbelt så många dagar kvar till jul, som de dagar som gått
av december månad. Happy face goes wildchild.

M+N=GYM! -Det betyder bara att vi var där och slog ihjäl lite av vår tid. Skönt
om man frågar mig. Och riktigt kul.

Goodbye to you
Det är med dessa ord jag lämnar dig bloggen för idag iaf.
Ha det bäst alla människor. Och godnatt.

BACK WHEN WE WERE YOUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0