Whatever comes out, comes out.......

Bra dag hittills! Uppdaterar nog senare.
Just nu: rastlös. Därför dessa frågor från fanny!:)

Bilddagboken & Lunarstorm - Bilddagboken
Katt & hund - Hund. Allergisk mot missar.
Chips & nötter - Chips! :D Allergisk mot nötter så.
Skinka & korv - Jaaa säg det.
Rött & grönt - Grönt! Green is the new black ffs! Greenpeace!
Mobil & mp3 - mobilen absolut.
Berg&dalbana & fritt fall - Aj. Svårt. Dom är så olika så ja.
Äpple & plommon - Allergisk mot båda så ingenting!!!
Hårspray & hårgele - Helst inget. Men om så hårspray :s
Hallon & jordgubbar - Jordgubbar, men hallon duger likaså.
Höst & vinter - Hösten är så magisk, vintern är så härlig. Så?
Dvd & vhs - Dvd absolut.
Sjö & hav - Alltså det är svårt. Är rädd för djup. Havet är vackrare.
Ica & konsum - Ica :)
Ödla & orm - Ödlor ffs! Tycker om ödlor ju! :) Små dvs.
Sol & måne - Månen always. Och det är pga en speciell anledning. <3
Skateboard & inlines - Inlines.
Snowboard & skidor - Snowboard!

Ja/nej frågor:
Cyklat utan händerna: Jo det har jag gjort!
Gråtit en hel natt: Det har jag med :((
Druckit så du spytt: Ha ha, även det med.
Åkt vattenskidor: Asså jag+vatten är too hard.
Gjort en bakåtkullerbytta: He he jo.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Garanterat någongång:)
Haft träningsvärk: Ha ha absolut.
Velat vara ett djur: Jo för en dag eller två.
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt: Ha ha nu?
Hatat choklad: Hatkärlek jo.

Hur:
Svarar du i telefonen: Hallååå, Malin.
Mobil: Hallååå, Heej, eller "Vad vill du?"... Hahaha
Hemma: Nå vad fan... Läs ovan :)
Hur sätter du på dig strumpan: Drar på den såklart.
Tycker du om gul bil leken: Tröttnar aldrig. Helt lugnt roligast!!! Hah
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: Bra fråga!
Hur mycket är klockan: 15:43
Hur många kontakter har du på msn: 47
Hur spenderar du en regnig dag bäst: Står ute i regnet och ser upp
mot skyn, vad annars? :p


Vad?
Vad tänker du på just nu:  Ha ha.. Jag tänker på att jag kan tänka på
annat samtidigt som jag tänker på denna fråga....

Vad tycker du om sushi: Rått men gott. Ha ha nejmen..............
Vad åt du sist: Vad åt jag?!?! Just ja en choklad från kalendern..
Vad drack du sist: Nejmen jösses. Cola på tasty? Kanske det.
Vad gjorde du för 5½ timmar sedan: Jag var nog på tasty eller påväg dit.
Vad är din originalfärg på håret: Brunt.
Vad behöver du just nu: Vad behöver jag? En hjälpande hand kanske? Ha.
Ett pass på gymmet behöver jag. Och en fin kväll!


Varför?

Heter du det du heter: Har nog och göra med att mam och dom valde det.
Och Malin smakar bra i min mun. Så tack för namnet.
Valde du att ha på dig de kläder...- Ö halva frågan borta. Men vi kör på varför
jag valde de jag har idag? Antagligen för att jag kände för det. :)
Varför sitter du vid datorn: Den här frågan var lugnt bäst. Det undrar jag också.
Brb dra och lägga mig på golvet och fundera.
Svarar du på detta test: För att jag inte har något vettigare för mig? ;)
Är apelsinen orange: True colours baby. ÖÖÖ. Kanske för att den annars inte
hade fått det vackra namnet "orange".. Hade ju varit ett stort oh no.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0