All of sudden!

Just nu: NOFX - Linoleum
( Give me something to believe)


Skulle kunna göra allt för dig? Eller.. finns det någon gräns?
God dag damer och herrar! Haha nejmen. Den här dagen började med att jag steg upp redan kvart över sex på morgonen för att göra mig iordning, när jag verkligen inser vad klockan egentligen är! Trodde att den var typ kvart över sju eller något sådant! Men klockan på mobilen gick fel! Hade typ no först,  gick igenom en massa som har med hjärnan att göra! Sen hade vi hemkunskap! Världens bästa hk lektion! Fick t.o.m göra en skit god marrängtårta med glass i mitten och en massa, choklad o grädde o sånt där! Namnam! fast den gjorde vi till efterrätt, gjorde ugnstekt potatis, såna där söta "båtar" haha. Och kyckling. Det blev iaf skit gott, med sallad och sånt där! Nå ja, den middagen var god! Jo, fast våran lärare var lite trög, haha! Ja sen hade vi So, Samhällskunskap vilket jag är väldigt intresserad av märker jag! Haha. Och så hade vi matte, lite klurigt men ändå nice! Snart prov, nästa vecka! Och så planerade jag lite, ska nog åka iväg till Kuusamo nästa fredag! Ha det så bra! Med kärlek!

BOOOOOY, you're pretty good looking! *


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0