Don't look back, what's there..

makes no sense anyway.



God dag, Nu började det efterlängtade lovet!
Det som är mest positivt är att vi bara har typ 1 och en halv vecka skola sen, och så får vi lov igen. Eftersom att de blir en del prov o sånt där emellan. Jag är svin mätt ännu, och jag gjorde just klart engelska uppgifter ;-) wiho! Så nu slipper jag hålla på under lovet med engelskan, elr egentligen har jag en till sak kvar men ska göra det när jag har den där sista engelska lektionen (!) japp, jösses, måste pluggga till biologi och religion, och massa.
Jösses människor.. JAG KOM PÅ ATT JAG MÅSTE GÖRA NÅGRA FRÅGOR I BIOLOGIN! men typ endast 6 frågor, elr alltså svara på dem såklart men iaf. Sen kan jag börja pusta ut.. Skriver med ERICA, för att hon loggade in, imorgon kommer hon hem, AAAAAH sötnos. men det är smått synd om henne ;----(
Idag, eller lite senare ska jag fa och köpa karra, mums mums! Jag har typ ändå bara knarkat halstabletter den senaste tiden, eller nja, anledning! Men ha det bra, sen bär det av till V! ;--)


HEJDÅ (: med kärlek.
o vet du vad? det skulle definitivt inte störa mig ett dugg att ha dig i mitt liv.. det skulle bara liksom vara så lovande!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0