I lost my mind!

Just nu: Dios Malos - Say anything


For a moment, I thought I had found someone!
Hejhalå, ibland känns det som att allt händer till musiken! Men iaf, ibland är vissa saker för mycket begärt, det märker man helt klart tydligt. Jag vet inte riktigt vad jag vill nåmer, ibland borde man ha vetat bättre! Hursomhelst, så tycker jag att det var korkat av mig, och nej du känner inte mig så bra om du nu tror det! Och jag själv, jag vill inte lära känna dig mer än såhär, helst vill jag bara glömma. Så varför jag gör det här, är för att jag vill glömma dig, så jag hoppas att du har full förtståelse, men ja, innan det är försent, så är det nog bäst att jag avslutar det nu! Du är inte den person jag trodde du var! Och nej, jag kanske inte är den du trodde jag var, men jag hade åtminstone mina drömmar, mina mål! Och jag var säker, på att jag funnit någonting speciellt i dig. Men jag antar att det är ett, avslutat kapitel nu! Ett kapitel som är menat att man skall glömma. Jösses, för varje dag som gick verkade det mer och mer som om jag äntligen började inse, idag kan det inte ens verka så mer, utan nu kan jag säga att jag vet! Du kommer aldrig någonsin att bry dig, det vet jag! Så säg mig inte att man inte bör ge upp, för jag bryr mig inte, jag vet att det inte finns nå hopp, så jag ger upp!Jag önskar att jag kan sluta drömma åtminstone. Men ha det så bra! Good-bye to you!

Sofia är rolig! hahaha, jösses så jag har fått skratta idag!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0