In fact, there's no past!

Just nu: Wycleaf Jean feat. Akon, Lil Wayne & Nia - Sweetest Girl


Halloj, sitter här i skolan för tillfället, har elevens val, data! Gjorde klart min svenska uppgift, ska snart börja läsa på en bok eftersom att jag tänkte skriva 6 recensioner så snabbt som möjligt! Ja iaf, har gjort klart alla mina uppgifter hittills, förutom dom nya, måste påbörja musikuppgiften! Ja men iaf, det går inte ens och skriva ut porträtten, så jag fick spara på stickan! hursomhelst, idag ska jag plugga till provet vi har imorgon! Har test på engelskan efter lunch, har väll tränat en hel del så ja!
Igår fick jag gjort nationella provet i svenska, det muntliga provet! Så nu har jag äntligen gjort klart alla delprov, det skall bli skoj o höra vad man får för betyg, eftersom att delprov, räknas ihop o så ska man räkna på nå visst sätt, o på nå komplicerat sätt osvosv! Haha, bra förklaring jag vet.
Och jag vill tillägga att jag är less,less,less! och det kan du inte ändra på nej!  men iaf, ha det bra!
it's like to look into a strangers eyes again!


HA.BI mom!  <3

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0