Predict what?

image24



God kväll bloggen!
Somsagt så har jag redan skrivit något inlägg idag, så jag skriver ännu ett till,
men det kan ju inte skada egentligen, eftersom att jag verkligen har lust med
att skriva här nu... Hursomhelst,
jag har funderat över att ändra min sidlayout, men jag har som inte någon
ork med att göra ett försök med att få den ändrad ännu, men det ska ju
ske någon dag.
Jag har skrivit klart en recension för en stund sen, ska nog ta och skriva
nästa imorgon, måste hinna göra  mina engelska uppgifter också, och
så måste jag ju såklart plugga till religion och biologi proven, mkt viktigt.
En sådan fin bild jag valt här ovan, den är nästan bara för gullig, men jo
samtidigt är den smått sorglig, haha, stackar sötnos.
Och min rubrik har inget samband med det jag skriver nu, och det har den
inte heller för det mesta iaf, nångång kanske?
Det med att lägga märke till alla, är otroligt svårt för de flesta, men det är
väll helt vanligt det med antar jag iaf. Hursomhelst, har suttit här en stund
och funderat kring det där med att 'släppa in någon inpå livet',
ja ni förstår nog gott och väl vad jag menar, så det jag vill få ut av det
hela, det jag vill få sagt, eller 'skrivet' är att det är svårt att släppa in någon
inpå livet, när man släppt taget om en hel massa. Jag tror inte, eller
jag önskar att jag inte hade börjat med att släppa dig inpå livet, för då skulle
inte saker kännas lika besvärliga just nu.. Du kom så plötsligt, jösses
jag hinner knappt inse vad jag håller på med, hursomhelst.. Så tror jag
att jag vunnit en hel del, men på något sätt så har jag ändå förlorat
mycket mera, och jag begär ingenting nåmer, jag ger upp. Ikväll ska jag
nog bara slappa, ska duscha snart, elr så ska jag basta, för jag fryser..
Sen ska jag nog  läsa lite, och ja, har sovmorgon imorgon, sen skridskor!
Hejdå, with love..

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0